با سلام خدمت دوستان عزیز من شاید همیشه نتونم اخبار رم رو اطلاع رسانی کنم لطفا کسانی که می خواهند به من کمک کنند رمز ورودی را که می خواهند داشته باشند را به صورت نظر خصوصی در این پست به من بگن به همراه ایمیلشون تا نام کاربری و قوانین برای اون ارسال بشه.

با تشکر.

 



نظرات شما عزیزان:

امیررضا مقدم یار
ساعت22:31---11 آبان 1392
وبلاگ خوبی داری

من شما را لینک کردم

لطفا شما هم مرا بلینکید.

http://amirrezamoghaddam.persianblog.ir
پاسخ:رو چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

asromafans

محمد ثنا قهرمانی

asromafans

http://asromafans.loxblog.com

هواداران آس رم giallorosi

هواداران آس رم giallorosi

من پس از مشاهده ی اینکه آس رم تو ایران هیچ وبسایت یا وبلاگ هواداری نداره با خودم گفتم چطوره خودم یکیشو درست کنم امیدوارم هواداران گرگ ها راضی باشن. وبلاگی برای هواداران پر شور شهر ابدی رم

هواداران آس رم giallorosi